i brist på annat?

ÅRET 2010

Hur har året 2010 varit för dig?Bästa året i hela mitt liv!

Bättre än förra året? – Det kan du lita på.
Någonting du aldrig kommer glömma från år 2010? – allt iprincip
Har du flyttat under år 2010? – nej, men jag önskar att jag hade gjort
Har du hittat en ny låt som du älskar? – Jajjemen.
I så fall vilken? – eller ja, finns många jag älskar, men orkar inte skriva namnet på någon.
Har du kysst en främling? – Ja, det har jag.

KÄRLEK

Hur har din kärlek varit 2010? – Den bästa någonsin.
Har du varit kär? - Jag är och var kär.
Har du sagt jag älskar dig till någon? – varje dag
Har någon sagt jag älskar dig till dig? – varje dag
Har du haft ett hemligt förhållande? -  Öh,nej, varför skulle jag ha haft det?

SORG & HÄMD 

Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? – Nej, inte vad jag vet iallafall.
Har någon i din släkt avlidit? – Nej, och tur är väl det.
Har du slagit någon riktigt med knytnäven? – Nej, sån är jag inte;)!!
Varit i slagsmål? – Haha nej,

PERSONLIGT

Har du gjort någonting du ångrar? -Gör alla. gjort många misstag.
I så fall vad? – många inom skolan.
Har du skämt ut dig? – Haha ja, händer rätt ofta!
Har du varit ute en hel natt? – ja
Har du blivit tagen av polisen? – Haha inte vad jag kommer ihåg iallafall.
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - Ja, väldigt ofta-
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - Japp

SKOLAN & FRITIDEN

Vilken skola går du på? – Balder
Har någon varit elak mot dig i skolan? – nepp
Hatar du någon på din skola? - Kan du lita på!
Har du gjort något framsteg? – några, men många "bak"steg också..
Haft alla rätt på ett prov? – Nej

VÄNSKAP

Har du träffat nya vänner? – Några
Har du förlorat en vän? – Jao.
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? – Ja
Har du haft en relation med en vän? – Haha neej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0